loading...
دلبرانه
تارا بازدید : 22 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

میخام از خودم بگم

جنسیتم : دختر

اخلاق: نسبتا عالی

مامانم منو مریم جون صدا میکنه

بابام منو دخمل خوشگلم صدا میکنه

عشقم منو خانوم خوشگلم صدامیکنه

خودم خودمو دوسدارم و میدونم که بقیه هم منودوسدارن

ازهمه بیشتر خدای بالا سرمونو دوسدارم و بعدازاون

خانوادم و بعدشم عاشق مهدی جونم هستم والبته

دوتا از دوستام یعنی زهراوبهنازم خیلی دوست دارم وخیلی خوشحالم که یه همچین دوستای خوبی کنارم هستن

خودم درباره ی خودم میگم: دختر نسبتا منحصر به فرد ، عالی و محشر هستم وخیلی احساساتی

بقیش تو پروفایلم نوشتم

یه کار خوب دیگه هم بلدم انجام بدم که کلی دعای خیر پشت سرمه :

نگهداری بچه های کوچیک فامیل ههههههه

امتحانات پایانیه سال دوممو شدم ....؟..(به تو ربطی نداره)البته خودم دوس ندارم

قراربود بهتر از این بشم ولی به دلایل شخصی و خانوادگی (اصلاتوچیکار داری)؟

مامانم به طور کامل ازم راضیه و بابامم همش میگه

یه دخمل دالم شاه نداله و بقیه شعر که فک کنم خودتون  بهتر بدونین

همه ازم تعریف میکنن و همش همش خواستگار میاد خونمون

ولی من قصد ندارم ازدواج کنم چون مهدی رو خیلی خیلی دوست دارم

زیاد حرف میزنم به طوری که میتونم مخ یه شخصو در عرض3:30 بزنم

وقتی که میرم تورخت خواب فکم دردمیکنه ونمتوتنم بگم شب بخیر

وپسر خالم  که منو خیلی دوسداره به من میگه سرنتی پیتی

من دیگه هرچی بود گفتم توهم  اگه خواستی بگو


asian-asian-girl-beautiful-beauty-cute-fashion-Favim.png


مدل های عینک آفتابی براتون گذاشتم برید حالشو ببرید
البته این مدل های جدید 2013 عینک آفتابی را از سطح فروشگاه ها جمع اوری کردم

عینک ریبن مدل RayBan CAT 8657

عینک ریبن مدل RayBan CAT 8657

عینک ریبن اصل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 563
  • بازدید کلی : 4,057